Army114's Blog

Smile,tomorrow will be worst;)

Archive for February 22nd, 2010

Profa de mate

Posted by army114 on February 22, 2010

Apropo de reclama aia de la Vodafone cu Cerebel…

Eram in banca`…Citeam …Si ghici cine se aseaza in fata mea? …[profa de mate]
Ma gandesc eu: “Cum sa ma bag in seama fara sa tipe la mine?” ..Si-mi vine-n cap Numele ei…Draghici..0 caut pe FaceBook..Ii recunosc poza …Ii umblu pe profil pe acolo…Si ce vad ca ii place ..Ghici ce?…Matematica …Ce fac….Soptesc ..”Bai ce-ar merge o ecuatie acuma”…[La fix cat sa ma`auda]….
Bai si scoate creta frate…Ma scoate la tabla,Imi da si un 3,Ne imprietenim si pe FaceBook :)))

Posted in Fun BoXx | Tagged: | 3 Comments »

Time To Give Up

Posted by army114 on February 22, 2010

Lasatul de fumat este greu daca nu ai taria si vointa de a te lasa nu faci nimic (parerea mea).Fumez de 5 ani si incep usor sa ma las de fumat … De la 15-20 de tigari pe zi am ajuns deja la 7-8.Este destul de greu dar totul e sa vrei.Astept din partea voastra incurajari,sfaturi,pareri pro si contra fumatului,etc.Wish me luck!

Posted in ArMy's BoXx | Tagged: , | Leave a Comment »